Opzegbrief

De opzegwizard stelt je in staat binnen 1 minuut een opzegbrief te maken. MijnGeldzaken Huishoudboekje vult alles voor je in en je hoeft maar twee stappen te doorlopen. Na de opzegbrief aangemaakt te hebben hoef je hem alleen nog maar te ondertekenen en in een envelop met een postzegel op de bus te doen. Tenzij je de brief naar een Antwoordnummer verzendt, dan is de postzegel gratis. Succes!

Inhoud

Stap 1 - Jouw gegevens

  1. Klik op "Contracten".
  2. Klik op het contract dat je wilt beëindigen.
  3. Klik op "Maak opzegbrief".

    Jouw gegevens over het contract komen op het scherm. Klopt er iets niet, dan kun je dit direct wijzigen.

  4. Klik op "Contactgegevens wijzigen" als je de adressering éénmalig wilt aanpassen.

    AP_Dossier_Contract_Opzeg_01

  5. Klik op "Volgende".

Stap 2 - Contractgegevens

  1. Kies voor het downloaden van de opzegbrief het formaat dat je wilt gebruiken:
  1. Klik op een van de getoonde formaten

    AP_Dossier_Contract_Opzeg_02

  2. Klik op "Sluiten".

Stap 3 - Opzegbrief opsturen

Zodra je de opzegbrief hebt gedownload en opgeslagen dien je nog het volgende te ondernemen:

  1. Print de opzegbrief uit.
  2. Onderteken de brief in de daarvoor bestemde ruimte.
  3. Stuur de brief op.

    Tip: Je kunt geld besparen door de postzegel te vergeten als je naar een antwoordnummer verzendt.

Voorbeeld van opzegbrief

Hieronder vind je een voorbeeld van een door MijnGeldzaken Huishoudboekje Plus gegenereerde opzegbrief:

AP_Dossier_Contract_Opzeg_03